GRATTIS LEJLA

hallojsan ! :)
min bror fixade aldrig internetet igår, på min data.
men jag kunde faktiskt suttit hela natten eftersom bror var ute.
fyfan va rädd jag var. jag var helt ensam hemma igårkväll typ till a jag vet inte , ett bra tag iallafall.
grannarnas musik var ju bra iallafall. så typ var det bråk i trappentror jag. det var det typ i förrgår med. polisen var här.
det jag tänkte skriva var att jag såg en väldans bra film igår. det avr därför jag inte satt vid datan.
minns tyvärr inte vad den hette. men den handlade om en flicka. hennes familj var typ indianer eller något liknande.
& hennes farfar skulle hitta en ny hövding. han undervisade alla barnen, eller rättare sagt killarna. flickan fick alltså inte vara med bara för att hon var en tjej. ehlt sjukt!  hon var himlans mycket bättre än  pojkarna. så blablabla, det slutade lyckligt iallafall. men om man tänker efter så är det ju så i den verkliga världen med. killarna har ju mycket högre status än oss tjejer. t.ex så säger killarna allllltiiiid att dom är bättre än tjejer på fotboll, varför skulle dom vara det ?  det är ju inte så att man behöver en kuk för att kunna spela bra , eller hur ? & dom säger att det är tjejer som ska laga mat o städa. varför ? jag visste inte att man använde brösten o fittan när man städa ? ajja skitsamma.
kom precis in, var ute en stund , skönt o få lite frisk luft ibland ! hehe. pratade med pappa förrut & vi åker utomland om två veckor. jag orkar inte vänta. & sen blir det nog att jag tar ledigt från skolan en vecka, om vi ska gå på bröllopet.
idag fyller min kusin 14 år föresten, saknar henne så mycket. jag ska väll ringa o gratta henne efter att jag skrivit det här. kan lägga in en bild på henne med :) nu ska jag ta o ringa lejla, fast hon lär inte vara hemma så kanske ringer ikv. eller mamma kanske har hennes mobil nr . ha en finfin dag allihopa :)




ursäkta för den dåliga kvalitén, bilden är gammal.
lejla(min kusin) sitter där bak :)
GRATTISTILLVÄRLDENSABSOLUTBÄSTKUSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN :*


Kommentarer
Postat av: moa

nu har jag bytt till blogg.se som jag planerade :) gillaru designen? :)

2009-07-05 @ 17:51:07
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: moa

tackså mycket :DD

2009-07-06 @ 15:16:09
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: linnea orhagen

sv: tack x 2 ;D haha

2009-07-11 @ 15:41:45
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/
Postat av: linnéa orhagen

Nya foton på bloggen!

Säg gärna vad du tkr! :D

kram

2009-08-11 @ 23:54:46
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0