igår, idag

tja !
tyvärr kunde jag inte lägga in bilderna igår eftersom min bror hade sin data.
min är ju på lagning. har en låne data nu i typ en månad. ikväll ska vi nog insallera interneten lr vad man nu säger.

igår iallafall så mötte jag jenka vid marielunds gymnasiet med cykeln.
det spöregnade, ush . heh jenka var ju inte lite rädd för åskan, ngn mer som är det? inte jag iallafall, inte längre :)
sen gick vi ut , gjorde en sak, som jag dock inte fick skriva här . hehe men kul hade vi ! &  det var ju ganska många som glodde, vilket verkligen kan vara jobbigt -.- .  sen gick vi till tempo köpte fyra winerbröd & saft . mums.
sen var vi hos mig hela kvällen. hehe lite kul blev det ju när två kom & vi kasta ner saker från fönstret hahaha .
följde henne ända till hagaskolan runt tio , snäll är jag ! :) när jag kom hem käka jag o så sen blev det o sätta sig vid datan. & sen som vanligt smsade jag lite hihi :) synd som fan att jag har telia , dyyrt. c.kompsi är bättre men det ska jag nog skaffa efter sommarn. slöste hundra kr igår hmm 8-) not good.  ajja här kommer några bilder sen igår. sen ska jag sätta på en film & käka massvis med godis o glass  . vad ska ni göra idag ? :)


 fashion tv
  hittade en gammal frida tidning där det var en intervju med kenza. hennes blogg är himmlans braeller vad säger ni ? :)
 dagens outfit
 römpan blev ju lite blöt , hehe
 MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS
  jenka


nu ska jag som sagt se på film & käka lite gott känner mig inte sådär jätte frisk.
ajja ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: moa

men eller hur :)

2009-07-04 @ 19:49:37
URL: http://mmooah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0