a new day aahah

hello allihopa!:d
är på strålande humör just nu. känns som att dagen blir super!
vaknade runt halv tio, satte på tvn direkt, blev o se på fashion tv.
calvin kleins collection var lite upp ner :o  genomskilniga toppar så brösten syndes. & på vissa modeller
hängde tutten ut , haha :o  & alla hade en hästsvans & tupperad lugg, skitsnyggt!
& dom manliga modellerna var as snygga fyfan :, deras kroppar <3 ..
vad ska ni göra idag / ikv ?
jag ska ut med världens bästa jenka , blir o cykla ut ngnstans med george huffman vår egna fotograf, eller han är ingen fotograf än men utbildar sig . jätte duktig!  får se om jag lägger in några av dom bilderna, det är sånt som ni märker.
nu har jag bestämt mig vad jag vill bli , när jag blir "stor" , modeell, hiih naedå men skulle faktiskt vilja det. det vhar varit min dröm sen jag var typ 5 år,  minns när jag & min kusin gick i min mosers klackar . hahah .
trwevlig helg på er ! :) 
bilder & så kommer ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0