2/7

hejsan !

tänkte börja bloggar varje dag nu igen , och den här gången lovar jag att det ska gåmycket bättre .
vad har ni gjort idag ? :)
idag har jag nt gjort mycket alls.  satt fast framför tvn & såg på fashion tv, ngn mer än jag som är intresserad av fashion ?
ska städa mitt rum snart , ush vad tråkigt!
pappa lämnade in min kära dator på lagning, så får sitta vid min brors.
bilder & så kommer lite varje dag , kameran hade inga batteri imorse& jag orkade nt ladda'n, så blev inga bilder idag .
                                                                                                              puss&kram azra




lägger in en bild på mig från igår, för hur kul är det o läsa en blogg utan ngn bild? inte roligt alls.

Kommentarer
Postat av: lisa

söt du va !

ser fram emot att läsa din blogg :D

2009-07-02 @ 19:40:05
URL: http://lisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0